Sunday, June 26, 2011

Sun Spa Resort pleased to introduce new Executive Chef - Mr. Martin Sperber

Martin Sperber was born on April 1958 at Germany. Destined to become one of the most renowned chefs, Martin nurtured his young mind about culinary knowledge and made the kitchen as his playground.
His journey to chefdom started at the Hotel Heizler where he served as an apprentice for three years. Then he travelled to renowned resorts from his hometown to the Middle East and Africa often stopping at some schools to further enhance his skill. Martin now holds a Master Degree in Food and Science Technology and serves as the Executive Chef of Luxury Vietnam Resort - Sun Spa Resort .
For 20 Years, Martin has served the hospitality industry and is happy and proud of his profession. Is heart belongs to the industry where camaraderie and service unite.

Sun Spa Resort chào đón bếp trưởng mới - Ông Martin Sperber

Sperber Martin sinh ngày tháng 4 năm 1958 tại Đức. Với sứ mệnh trở thành một trong những đầu bếp nổi tiếng nhất, Martin tâm nuôi dưỡng trẻ của mình về kiến thức ẩm thực và biến nhà bếp như sân chơi của mình.
Hành trình của ông bắt đầu tại khách sạn Heizler nơi ông từng là một người học việc trong ba năm. Sau đó ông làm việc cho các resorts nổi tiếng từ quê hương của ông tới Trung Đông và châu Phi và thường dừng lại ở một số trường học để nâng cao hơn nữa kỹ năng của mình. Martin hiện có bằng Thạc sĩ trong thực phẩm và Khoa học Công nghệ và phục vụ như là bếp trưởng điều hành của Sun Spa Resort.
Trong 20 năm, Martin đã phục vụ trong ngành khách sạn và là hạnh phúc,niềm tự hào về nghề nghiệp của mình. Trái tim ông thuộc về ngành dịch vụ khách sạn nơi mà tình bạn thân thiết và đoàn kết .

No comments:

Post a Comment